Nailart2009’s Blog











{Mai 11, 2009}   sa vorbim ….

despre produsele folosite pt unghi false.Am incercat o groaza de produse de pe piata romaniei(nu dau firme,ca nu fac reclama:D) si majoritatea m-au dezamagit. O singura firma, daca o pot numi chiar asa, a fost destul de acceptabila.De aceea m-am hotarat sa folosesc produse de la o firma renumita din USA.Am auzit ca este o firma foarte buna si un pic mai scumpa, ce e drept.Astept cu nerabdare sa mi ajunga produsele si sa ma apuc iar de treaba.Printre produsele ce imi ajung si cele care sunt necesare pt a aplica unghii,se numara:

1.Bonder – Un primer cu o priza puternica ,care nu contine acid. Se foloseste pe unghii naturale sau tips-uri pt a mari gradul de adeziune al gelului/gelurilor uv(si pt ca acesta sa nu se exfolieze). Are ca timp de uscare 1 min.

2.Builder gel – gelul de constructie(transparent) este inodor si creaza o finisare permanenta pe unghie cu luciu intens. Spre deosebire de gelurile traditionale UV, gelul de constructie este formulta printr-o tehnologie superioara care il face sa nu se incinga/incalzeasca in timpul uscarii, deci nu exista disconfort. Este si lipsit de acid si bland cu unghiile si pielea clientelelor. Timp de uscare 3 -4 min.

3.Cleanser plus -cleaner.indeparteaza surplusul de gel/transpiratie dupa uscarea gelului

4.Intense seal – singura substanta de sigilare de pe piata care confera un sigiliu protectiv, in timp ce elimina nevoia de a pili si da o finisare de sticla /oglinda

5.natural nail primer -primer. elimina umiditatea de pe unghii şi pregăteşte unghiile pentru adeziunea cu gel

6.air dry -Strat superior ce se usuca repede la aer.Se aplica deasupra gelului,lasa un luciu puternic, finisaj de durata,si se usuca in 3-5 min.Nu se ingalbeneste si rezista la lovituri si la socuri.NU CRAPA!

7.Polish corrector pen -corector.Se foloseste pt a elimina lacul/gelul /stratul de luciu ce a cazut pe marginile unghiilor/a pielitilor

8.nail art brushes -ac pentru decorarea unghiilor cu lac /gel

9.brush-pensule de modelat gel/acryl

Aceste produse se gasesc cam peste tot,mai ales pe internet,insa firmele de multe ori sunt foarte proaste calitativ.Am intalnit situatii in care aplicam unghiile cu gel, iar a 2 zi gelul se exfolia dupa tips-uri. Mirarea mea cea mai mare era ca am avut si fete ce nu au avut absolut deloc probleme desi foloseam acelasi gel pentru toate. Oricum, per ansamblu, nu am fost multumita. Sa nu mai zic de asa zisele flori uscate.Am comandat intr-o zi de la o firma destul de renumita din romania si mai mult de jumatate din flori au ajuns praf,de nu le puteam folosi…



Lasă un răspuns

et cetera
